3 Nisan 2011 Pazar

Sağlıklı kilo almak


  Kesinlikle evet. Hatta spor yapmadan sağlıklı bir şekilde kilo almanız mümkün değildir. E kardeşim zayıflamak için de spor yapın diyorsunuz kilo almak için de ne saçma iş burada bir çelişki yok mudur? Aslında var gibi gözüküyor ama arada kaçırılan ufak bir ayrıntı var. O ayrıntı ne mi? Kulaklarınızı iyi açın ve dinleyin: Yaktığınız kalorinin üstünde besin alarak bunu sağlamamız gerekiyor. EE ben yiyiyorum yiyiyorum ama kilo alamıyorum diyorsanız yaptığınız hata kesinlikle kalorisi az olan sizi tıkayacak besinler almanızdır. Hiç kalori tablosunu incelediniz mi kimse önem vermiyor aslında bu kalorilere ama şu bir gerçektir ki bir besin içeriğinde ne kadar fazla karbonhidrat ve protein içeriyorsa o besin bize rahatlıkla kilo aldırır.  Evet arkadaşım kilo almak istiyorsan şimdi kulaklarını dört aç bu ipucu sana kilo alma olunda çok iyi bir engel aşman için yardımcı olacak...


     İçeriğinde bol miktarda protein ve karbonhidrat bulunduran kuruyemişler kesinikle kilo almanın altın anahtarıdır. Özellikle ceviz,badem,antep fıstığı,fındık,fıstık,leblebi olarak tanımladığımız bu objeler kilo almak için olmassa olmazlardır. Efendim bunların kilosu kaç para biliyor musun 30 lira falan diyorsanız ki haklısınız ülkemizin ekonomik şartları belli.. ben size hem ucuz hem aralarından protein bombası olarak tanımlayabileceğimiz fıstık yemenizi öneririm kilosu 6-8 lira arası birşey. haftada 2 kilo yesen bunlar doğrudan kilo olur. Ama burada dikkat etmeniz gereken konu bu besinlerin önemli miktarlarda yağ içermesidir ki buda kilo almanızı sağlıksız bir biçime dönüştürebilir. Aralarından leblebi denen yuvarlak cisimde fazla yağ bulunmaz ama ben pek tadını sevmediğimden dolayı bu şekilde kilo almayı denemedim. E bir şey yapıyoruz tadını da çıkaralım dmi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder